Több millió forint nyereség a TikTokkal

A TikTok felülete sokkal több lehetőséget biztosít, mint azt sokan elsőre gondolják. Cégvezetőként is érdemes élni a platform nyújtotta lehetőségekkel, az alábbiakban részletezzük az előnyeit.

 

A TikTok mindenki számára olyan tartalmat mutat, amely megfelel az érdeklődési körének. Ez azért jó hír a vállalkozások számára, mert így könnyen lehet a potenciális ügyfelekhez eljuttatni a tartalmat. Ennek köszönhetően egyszerűen lehet bemutatni a szolgáltatást vagy a terméket. Szóval bátran állíthatjuk, hogy ma már a vállalkozás népszerűsítéséhez elengedhetetlen a TikTok. Ha szeretnél te is jól teljesítő social media kampányokat, érdemes élned az online marketing kiszervezésének lehetőségével!

 

Az első három másodperc rendkívül fontos

 

A TikTok jelenleg a világ egyik legnépszerűbb közösségi média felülete. Ennek eredménye, hogy napról napra egyre nehezebb olyan tartalmat gyártani, amely azonnal megragadja a felhasználók figyelmét. 

 

A videók esetében az első három másodperc rendkívül fontos. Ugyanis ebben a három másodpercben dől el, hogy sikerül-e megállítani a felhasználót és maradásra bírni, valamint felhívni a figyelmet az adott problémára, amelyre a szolgáltatásunk vagy termékünk megoldást nyújt.

 

Az első három másodpercet érdemes többféle módon összevágni

 

Kíváncsivá kell tenni a felhasználót, amelyhez néhány amatőr videó kevésnek bizonyul. Érdemes profikkal készíttetni a tartalmat. Ha elkészült a videó, az első három másodpercét érdemes többféle módon összevágni, és készíteni több változatot, majd pedig ezeket a változatokat tesztelni, és megnézni, hogy melyik hoz több konverziót. Továbbá a szöveg megírása során kiemelt figyelmet kell fordítani arra, hogy erős legyen az üzenet.

 

A vásárlás generálásához ugyanúgy, mint a többi platform esetében, a TikToknál is igaz az, hogy a tartalomnak lényegre törőnek és dinamikusnak kell lennie. Továbbá minden esetben érdemes több változatot tesztelni és a legjobban teljesítő hirdetést megtartani. Fontos kiemelni, hogy a videók esetében a tartalom mellett a vágás is fontos, valamint a hirdetés beállítása. Mindemellett ügyelni kell arra, hogy ne legyenek túl hosszúak a videók, valamint azok azonnal hassanak a célközönségre. Továbbá érdemes aláfestő zenét alkalmazni a videós hirdetésekhez.

 

Nem véletlen, hogy a nagyobb márkák is jelen vannak ezen a felületen

 

Összességében elmondható, hogy egy jó termékkel vagy szolgáltatással és lényegretörő, kreatív tartalmakkal nemcsak a Facebookon lehet jó eredményeket elérni, hanem a TikTokon is. A két social media felület együttes alkalmazásával pedig elképesztő eredmények születhetnek.

 

A TikTok a világ egyik leggyorsabban növekvő közösségi média felülete, amely egyre nagyobb eléréssel rendelkezik. Vállalkozóként mindenképpen érdemes esélyt adni a TikTok-hirdetéseknek. Nem véletlen, hogy a nagyobb márkák is jelen vannak ezen a felületen.



loading...