Karácsony mindent egy lapra tett fel: háromszor annyit költött közösségi oldalán, mint Dobrev: hiába

Karácsony Gergely háromszor annyiért hirdetett ezen a felületen, mint Dobrev Klára, és Márki-Zay Péter pedig mindkettőjükhöz képest elenyésző költekezéssel futott be harmadiknak – írja a 444.hu.

A ellenzéki pártok, ha tudták, inkább az előválasztáson induló jelöltjeik oldalaira költötték a pénzt. A karácsony Gergelyt támogató három párt, a Párbeszéd, az MSZP és az LMP például június 29 és szeptember 26 között 5,2 forintot költöttek a párt Facebook oldalának posztjait hirdetve, miközben

Karácsony Gergely oldalán majdnem 95 millió forintért jelentek meg hirdetések.

Közel százmillió forint egy előválasztási kampányra nem kevés pénz, de a választók bizalmát ez sem tudta elnyerni.

Karácsony Gergely leszereplésének köze lehetett ahhoz is, hogy az ellenzéki szavazók nem hálálták meg neki, amiért az elszámoltatási terveit Csányival és Hernádival védjegyezte.

Feltűnt Karácsony Gergely mellett két üzletember, és tudtuk: nem lesz elszámoltatás

loading...