
A Fidesz külön médiakampányt indít Bangóné patkányozása után, azonban elfeledkezik Pauska Zsoltról, akinek a publicisztikáját Mészáros Lőrinc laphálózata 14 megyében napilapokban és azok online verzióin is lehozta tavaly.
Pauska Zsolt Mészáros Lőrinc cégének, a Mediaworksnek a tartalomfejlesztési igazgatójaként írta meg az alábbi sorokat:
„Egyre nyilvánvalóbb a ballib tábor és sajtója tetemes IQ-hátránya a nemzeti oldallal szemben, tükrözi ezt az elmúlt három (!) országgyűlési választás kétharmados (!) eredménye is. Aki részleteiben fel tudja idézni az elmúlt napok eseményeit, egyetérthet ezzel.”
Így gondolkodnak a Fideszt közvetlenül kiszolgáló emberek. Nem csak Pauska, hanem mind a tizennégy megyei lap főszerkesztője, azok szerkesztőbizottsága, az őket felülről irányító propagandisták is, hiszen ezek a sorok mindenhol megjelentek:
„Agyhalottak” – minden IQ-hátránnyal rendelkező, nem fideszes szavazó!
Most ugyanezek az emberek, akik lehozták Pauska tárcáját az újságokban, többlépcsős kampányt indítanak a patkányozós elszólásra. Kerestem, de nem találom náluk a morális fölényt.