Folytatódik a leszámolás: újabb nagy újságra csapott le a Fidesz ökle

Újabb magyar médiatulajdonos, Szauer Péter került a kormánypárti Origo célkeresztjébe. A HVG-lapcsoport tulajdonosáról “Bemutatjuk Szauer Pétert, a hvg hazugságok sorozatával lebukott tulajdonosát” címmel írtak cikket.

A cikk szerzője szerint a hvg „Magyarország egyik legismertebb baloldali propagandafelülete”, és szerinte Szauer Péternek “minimum jó politikai kapcsolatokra” volt szüksége ahhoz, hogy 1979-ben megalapíthassa a Heti Világgazdaságot.

A cikk szerint Szauer Péter

„baloldali beágyazottsága, a pártállamban szerzett kapcsolatai és persze vagyona miatt nem túlzás Szauer Pétert is vörös bárónak nevezni.”

Szauert azért is támadják, mert családtagjai közül néhányan szintén dolgoznak a HVG-nél, de felidézték például a bajai videó ügyét, valamint a tulajdonos családjának az egyik repülőtársasággal való vitáját is.

Amikor elkezdenek rászállni valakire, érezhető, hogy célkeresztbe vették, és mindent megtesznek a felszámolásáért. Az Index után a HVG jön? 

 

loading...