Óriási bakit vétett a Fidesz: Orbánék Putyin nevét véletlenül Soroséra cserélték

Kép forrása: NOL.hu

A Tények egyik riportere levelet küldött több független médiumnak is, például a 24.hu-nak és a 444.hu-nak. A levélben arról írnak, hogy a Fidesz-báb CÖF-től kaptak egy közleményt, amiben az álcivilek olyanokat mondanak, mint hogy „az ellenzéki média Soros György által pénzelten összehangolt támadást indított Magyarországgal szemben.” A Tények riportere azt kérdezte tőlük, hogy igaz-e az, hogy újságírás helyett Soros György milliárdos utasításait követve szerkesztik a híreiket.

A megszólított médiumok válaszoltak a levélre, természetesen elutasították azt, hogy bárki is befolyásolná a munkájukat, a 444 még azt is leírta, hogy kívánják, minden kollégájuk olyan függetlenül dolgozhasson, mint ők.
A valódi kérdés azonban az, hogy a Tények miért másokat kérdezget arról, hogy egy milliárdos befolyásolja-e őket. Erre ők tudnának leginkább válaszolni. Hiszen őket egy, kettő vagy akár több milliárdos is befolyásolja, elsődlegesen természetesen Orbán Viktor, aztán Mészáros Lőrinc, de még az is lehet, hogy Habony Árpád is beleszól a TV2 szerkesztőségének munkájába. Az is beleférhet, hogy ezt a nevetséges levelet maga Habony gépelte, majd a riporter email-fiókjából küldte el…

Elképesztő csúsztatások, szemet szúró hazugságok, lélegzetelállító bunkóságok tarkítják a kormányhoz végletekig hűséges médiumokon megjelenő tartalmakat. Szándékosan nem azt írom, hogy „a kormányhű médiumok által előállított tartalmak”, mert nyilvánvaló, hogy az azok felületein megjelenő cikkeket fentről, a Fidesz-irodákból küldik le és az oldalak változtatás nélkül kötelesek kihozni azokat. Erre bizonyíték lehet az, hogy a vidéki lapok online kiadásai azonos címlapképekkel jelennek meg. Ilyen, a kormánynak csaholó kutyák a Lokál, Ripost, TV2, Magyar Idők, 888.hu, Origo, PestiSrácok, meg még lehetne folytatni a sort jó néhány vidéki napilappal, amit Orbán gázszerelője (értsd: strómanja), Mészáros Lőrinc (értsd: Mészárost álcaként felhasználó Orbán) által megvett kiadóvállalat tulajdonol.

A TV2 Tények című adása a témában készített riportja leginkább egy Észak-koreai propaganda-videó stílusában készült. A riporter hangosan, gépiesen, erőteljesen sorolja a megmosolyogtató állításait, miszerint Soros „saját kádereit ültette a 444 igazgatóságába”. Arról, hogy miért is lenne bármi befolyása Sorosnak a 444 munkájába, miért ültethetne ő be bárkit is a híroldal igazgatóságába – persze -, nem esik szó. Csak valami zavaros pénzügyekről beszélnek, hogy a Soros-birodalom pénzeli a magyar ellenzéki sajtót és ezért felületet kér cserébe. De hogy milyen címszó alatt, milyen apropóból adna pénzt a magyar ellenzéki médiumoknak, arról már nem szólnak semmit. A videó megtalálható a tenyek.hu oldalon.

Ahogyan a 24.hu oldalán olvasható az erre a videóra adott válasz. A hírportál főszerkesztője, Kustánczi Norbert által jegyzett cikk részletesen kivesézi a mai magyarországi médiahelyzetet, információs háborúnak nevezve a kialakult helyzetet. Kiemeli, hogy „Oroszországot lassan gazdasági káoszba kormányzó Putyin egy darabokra hullott Európát akar”. Ezért bármire képes, még arra is, hogy dezinformálja a nyilvánosságot, álhírportálokat indíttatott, amiket már Nyugaton is elterjesztett, hogy az azokon terjesztett propagandáit, hamis híreit felhasználva befolyásolhassa a nyugati társadalmat, aminek segítségével sikerült is elérnie, hogy az Egyesült Államokban Trump győzzön, miután álhírekkel lejáratták Hillary Clintont.

Ugyanezt a stratégiát követi most Magyarországon is. Számtalan alkalommal lebukott már több kormányhű médium is, hogy nyilvánvalóan igaztalan „híreket” írtak meg – vagyis nem különbek az álhír portáloktól.

Legközelebb, ha a TV2 egy olyan milliárdost keres, aki befolyásolja a sajtót, akkor ne a 24.hu-nak küldjön levelet, hanem inkább a Magyar Időknek és Soros nevét cserélje ki Putyinéra vagy Orbánéra. Ha így tesznek, mindenféleképpen közelebb fognak járni az igazsághoz, mint most.


A cikket beküldte az Ellenszélnek: Nagy Zsolt


Kérjük, ossza meg ezt a cikket, és likeoljon minket a Facebookon!
Nekünk ezzel segíthet.



Tisztelettel köszönjük! Az Ellenszél csapata

  • Janos Cadik Menyus Tuza

    na és ? Orbán CEU növendékként Soros padavanja 🙂