“Diktatúrát választással eltörölni nem lehet” – nagyon erősen beszóltak Orbánéknak

Durva publicisztikát tett közzé az Európa Blokk. Az engedélyükkel publikáljuk az oldalon, legfőképp azért, mert véleményeket várunk a tisztelt olvasóktól. Valóban ennyire szörnyű már a helyzet? Van más megoldás, kiút? (A cikk alján tudtok kommentelni.)

“Van egy álmom…” – mondta Martin Luther King 1963-ban 250 000 ember előtt 1963 augusztus 28-án a washingtoni Lincoln- emlékműnél tartott beszédében, a faji diszkrimináció ellen felszólítva az amerikai törvényhozást.

Nekünk magyaroknak lassan már reményünk sem lesz arra, hogy valahol az országban akad egy ember, akinek reális álma lenne, hogy megszüntesse ezt a lehetetlen helyzetet, ami 2010 óta kibontakozott ebben az országban, és felszólítsa a politikusokat, térjenek vissza a demokráciához. Ahhoz a demokráciához, amit ajándékba kaptunk a rendszerváltáskor, és nem vigyáztunk rá. Így eshetett meg az a gyalázat, hogy egy sima országgyűlési választást egy Orbán nevű ember átminősített fülkeforradalommá, és ezáltal felhatalmazva érezte magát, és bandáját arra, hogy klerikál fasiszta törvényeket vezessen be. Így vette át alkotmányos puccsal a hatalmat a rossz hírű NER-t életbe léptetve.

A teljesség igénye nélkül: – azóta ismerjük az erőszak politikáját – bevezette a (köz)munka alapú társadalmat – paktumot kötött az egyházakkal – a hatalom kultuszát ötvözte az elit, és küldetéstudatával – militarizálta a főméltóságok környezetét (megengedve a paramilitáris szervezkedést is egyben) – forradalmárságát a tradicionalizmussal ötvözte – korporatív rendszerbe kényszerítette (felülről irányítva a munkaadói, és szakmai szervezeteket) az ágazatokat kamarákba tömörítve (életpálya modellt kényszerítve rájuk) – megszüntette a társadalom elesettjeinek szociális támogatását – megszüntette az államra kötelezettségeket rovó TB, és nyugdíj törvényt, ezek már csak adhatók az uralkodó kénye kedve szerint (a gyerek köteles eltartani a szülőt, ha arra rászorul), – és legfőbb ellenségévé azt a liberalizmust nevezve ki, ami a fejlett társadalmaknak immár bő 300 éve elhozta a felvilágosodást, és ami nálunk még mindig csak alig pislákol.

Tette mindezt a parlamenti pártok tudtával, és beleegyezésével. Mára odajutottunk hogy Orbán klerikál fasiszta diktatúra rendszerét a parlamenti “demokrata” pártok legalizálják. Fenntartva a demokrácia látszatát, kollaborálva a hatalommal a nyomorult pártoknak juttatott milliókért. A HAZA? Nem számít nekik.

És ez a politikai kaszt kerékbe tör mindent amit mozgalmak, és civil szervezetek kezdeményeznek, mert a megmaradás törvényét kötelezőnek érzik magukra nézve, még árulás által is. Minek nevezhető a 2014-ben tett esküjük a NER-re? Árulás volt az a javából, elárulva a hazát, és az ajándékba kapott demokráciát. Most közeledve 2018-hoz, a társadalmat akarják kényszeríteni arra, hogy kövesse a példájukat, legyen elárulója a demokráciának, és tegye oda a választó az x-ét, így örök életre bebetonozva Orbán diktatúráját.

Nincs más utunk, mint kényszeríteni a hatalmat, és az ehhez asszisztáló pártokat, hogy térjenek vissza a tisztesség útjára. Diktatúrát választással eltörölni nem lehet!

Ehhez kell legalább 250 000-es tömeg, és valaki, aki kimondja hogy “van egy álmom”!

A bejegyzést közölte: P. Gabriella, Európa Blokk

Várjuk a véleményeket!


Kérjük, ossza meg ezt a cikket, és likeoljon minket a Facebookon!
Nekünk ezzel segíthet.



Tisztelettel köszönjük! Az Ellenszél csapata

  • László Gulyás

    Csak el kell menni szavazni, és ezt az öcsisajtot azonnal le lehet váltani!

    • Bodnár Eszter

      Nagyon optimista vagy. Bár Neked lenne igazad! Én megyek szavazni, már azt sem bánom, ha a macskám fülére. Eddig válogatós voltam, és otthon maradtam, és az én segédletemmel is, ide jutottunk.

      • Pufi1964

        Hova jutottunk Eszter? Soroljam mit kellett ennek a kormánynak helyre hozni és jobbá tenni ? Elkezdem és a teljesség igénye nélkül!! Eltörölték az összes magyar falu és város adósságállományát dollár milliárdos tételben ( gyakorlatilag Gyurcsányék alatt haldoklott a vidék önkormányzati élete)! Megszűnt a valuta alapú hitel és az adósokról levették (csökkentették) a tarthatatlanul megnövekedett törlesztő részleteket! Elindult a CSOK aki ma fiatal elindulhat egy szebb élet reményében családot alapítani! Aki három gyereket vállal húszmillió forint vissza nem térítendő támogatást kap lakás vásárlás céljából valamint családi adókedvezményt (CSOK)gyakorlatilag a bruttó fizut hazavihetik a háromgyermekes szülők!!!!Most csak az nem dolgozik aki nem akar ! Megszünt (eltörölték)a BKV több tízmilliárdos adósságállománya amit a korrupt MSZP-SZDSZ-es bagázs teremtett ! Akár milyen ellen propaganda indult akkor is igaz a rezsicsökkentés (a rendszerváltás óta az egyetlen magyar kormány eddig aki csökkentette a gáz és villany árakat)! Végre megszüntették a veszteséget termelő MALÉV patronálását(eddig a kis keresetűek adójából lett a jómódúak repülési költsége támogatva). Pécsi budapesti vízművek visszavásárolva a rablóbanda Francia tulajdonostól! Energiaszektor jelentős mértékű visszavásárlása német tulajdonostól! IMF hitel letudva (nincs tovább népnyúzó és a végén gazdaságtalan hitelfelvétel). Több százezer iskolás ingyen étkezik (erre eddig soha nem volt példa)! A hadiárvák havi nyolcezer forintos támogatást kapnak valamint gyógyszer támogatásban is részesülnek! A tanárok fizetése a Fidesz alatt a duplája lett és akárhogy prüszkölnek itt egyesek az egészségügyi dolgozok fizetése is jelentősen növekedett!

    • Tibor Kovács

      csak elzavarni lehet, leváltani nem.

      • Pufi1964

        Tisztelt uram ! Jövőre ott a szavazófülkében tessék megbüntetni őket ennyi!! A kétharmadot mi választottuk meg akár hogy is azt hiszi,hogy nem pedig igen!!!

        • Busai Ferenc

          A környékünkön a lassan többségben levő cigányoknak fazekas vidékminiszter és uniós-pénz elsiboló két hétig tüzifát, cukrot, lisztet, stb. osztogat, az választás előtti napon -nehogy elfelejtsék- pökrkölt főzés (kisebbségi majális), sör, meg amit akarnak. Meg is van a parlamentbe kerüléséhez szükséges szavazat, és ehhez jönnek még az Önhöz hasonló gondolkodású azt nem irom, hogy emberek, inkább birkák. Ezzel meg is van a 27% és ezzel a kétharmad.

    • hammurabbi

      Ezzel a magukra szabott választási törvénnyel ki van csukva,ezzel csaltak maguknak 2/3-ot 2014-ben is.

      • salix

        Egyet ertek,valasztassal lehetetlen.A tobbi part is kollaboral a diktaturaval.Arulo elit.

      • Pufi1964

        Miben állt a magukra szabás? A zászló minden pártnak állt!! Csak ugye akik hazudtak reggel éjjel meg este eljátszották a renomét röviden ennyi tisztelt uram nem kell itt hazudozni a balliberális sajtót mantrázni!

        • hammurabbi

          Nagybátyám mondta valaha: mindenkitől lehet tanulni.
          A hülyétől azt, hogy ne úgy csináljuk, mint ő.

          Gyakorlatilag a teljes választást, törvényhozással csalta el a Fidesz,
          Végleges EBESZ jelentés: A magyar kormány tisztességtelen előnyt élvezett az országgyűlési választásokon.
          A Fideszre szavazott a választásra jogosultak 27 %-a, azaz kicsivel több
          mint 2 millió szavazópolgár. Nem csalás, nem ámítás, 10 millió magyar
          állampolgár sorsa felett, 2 millió szavazó döntött.
          Ezzel a 2 millió
          szavazattal lett 2/3 – os többsége annak a Fidesznek, akit mindössze a
          választásra jogosult lakosság 27 % szavazott meg. Csekély része a magyar
          társadalomnak.
          http://hu.budapestbeacon.com/kiemelt-cikkek/vegleges-ebesz-jelentes-magyar-kormany-tisztessegtelen-elonyt-elvezett-az-orszaggyulesi-valasztasokon/

          Budapesten még többsége sem lenne a Fidesznek a régi választási rendszerben.

          http://tenytar.blog.hu/2014/10/20/budapesten_meg_tobbsege_sem_lenne_a_fidesznek_a_regi_valasztasi_rendszerben

        • Anikó Szondi

          Hallgassa már végig egyszer az öszödi beszédet, akkor ekkora marhaságot nem ír le. A kacskakezű áruló most ott nyal Orbánnak. Egyébként hazudtak??? Most a fidesz még álmában is hazudik, de a normális emberek nem mennek el szétverni a rádió székházat, amit annak idején a fidesz rendezett.

          • Pál György

            talán éppen ez hiányzik az ilyen pufi-féle idiótáknak, mármint az Erzsébet-híd előtti szalonnasütés

        • ququtsch

          Ez is egy vélemény….bár ez egy olyan vélemény,melyet a mostani tolvajbanda sulykolt a fejekbe hosszú éveken keresztül éppen azért,hogy akiknek nincsen saját véleményük,azoknak gyártsanak egy olyat,ami számukra majd kedvezzen akkor amikorra beérik az intrikájuk , karaktergyilkosságuk gyümölcse.

        • Gyöngyvér Lotfi Hiteles Fordít

          Meg kellene azt a rádióbeszédet mégegyszer hallgatni és újraértelmezni, mert akkor mindenki úgy értelmezte, ahogy Orbánék magyarázták. Holott az a beszéd inkább egy új, tisztességes kezdetet sürgetett. Ettöl függetlenül a szoc. párt nem Gyurcsány, hanem egy irány. Ha valaki öket választja, az nem Gyurcsányra szavaz, hanem a szodiáldemokrata irányra.

        • István Márkus

          Egyetlen politikus beszélt igazat 1989 óta ebben a magyar politikai mocsárban, amikor elmondta hogy hazudnak a politikusok (nem csak ők, mindenki). Ez hiba volt részéről mert a magyar társadalom erre még egyáltalán nem volt felkészülve. Meg is fizette az árát 2010-ben elzavarták a sértett választók. Csakhogy amíg vakít a düh, nem lehet jó válaszokat adni. A jelenlegi hatalom akkor azonnal felismerte ezt a lehetőséget és a választók érzelmeit kihasználva, sikerült hatalomra kerülnie. Azonnal nekiláttak a hatalmuk bebetonozásához szükséges az ország érdekeit maximálisan figyelmen kívül hagyó tevékenységnek. Ezt tökéletesen sikerült megvalósítani az eltelt 6 év alatt. Az előző reggeléjjeleste “hazudozó” a jelenlegihez képest ipari tanuló. Nagyon szomorú, hogy a vak düh még mindig él a és sokan egyszerűen nem hajlandók kinyitni a szemüket. Nagyon súlyos árat fogunk ezért fizetni.

        • latyapatya

          http://nol.hu/gazdasag/1_3_milliardert_az_allame_a_valasztasokat_lebonyolito_ceg-1370533
          Kell ennél bizonyosabb a választási csalásra? Nincs olyan botütő programozó, aki ne tudná a szoftvert úgy lenyúlni, hogy a fidesznek megfelelő eredmény jöjjön ki. Ha nem ezt tennék, akkor mi a francnak vették meg a céget???!!! Csak egy válasz van! Tisztán tudott az is, hogy legalább kétszer meghekkelték a szocikat.
          Emberek! Ezt mért nem tudja mindenki???!!! Nem kell vádaskodni, csak országvilág tudomására hozni. Mért nem teszik ezt a pártok? Az a kevés pártsemleges vagy balos média mért nem szajkózza hetente?!

    • Naó

      A probléma az, hogy több sokkal a megzsarolható, megfélemlíthető, félrevezetett ember az országban, mint az, aki ért, lát, és elvei, meg igénye van. Sok a haszonélvezője is ennek a mocskos hatalomnak, akiknek pont ez a zavaros a jó, amiben maga is halászhat. Én nem bízom a kormányváltásban, főleg ilyen lekvár, ellenzék mellett. Ezeket a szememben elsősorban szanyi testesíti meg, és az mszp fiatalabbjai. Azt se érdemelnék meg, hogy a parlamenti küszöböt elérjék.

    • Csilla Bencze

      sajnos olyan törvényeket hoztak, amikkel bármikor győzni tudnak, a kevesebb szavazatok ellenére is!

      • Pufi1964

        Kérném fesorolni ezeket a törvényeket! Ha nem tudja megkérem ne beszéljen badarságokat amit innen onnal hall olvas! Nem lehet egy prularista társadlomban olyan törvényeket hozni ami csak egy párt érdekeit szolgálja! Hiszen bármelyik párt nyerhet és ez csak és kizárólag a szavazókon múlik. Ha nem így lenne az unió már rég kiebrudalt volna minket soraiból !!!!! Amúgy kár volt ezt a pár sort pazarolnom önre mert hihetetlen alultájékozott!

        • Ferencné Dánffy

          ÖN meg csúsztat, de erősen.

        • Berta Pál

          Pufi1964: Már elnézést de ön vagy provokátor,vagy most ébredt fel évtizedes álmából,vagy ahogyan írta Csilla Bencének,egyszerűen “alultájékozott”. De abban legalább kiváló!

    • ququtsch

      Te tényleg azt hiszed,hogy ha a felcsúti gazember tolvaj úgy érzi,hogy “vékony jégen táncol” a sorsa,akkor hagyni fogja hogy legyenek választások? Szó sincsen róla.Akkor lesz terrortámadás,puccskísérlet vagy bármi amit aljas tanácsadói kiagyalnak,de eltörli a szabad választást de még a véleménynyilvánítást is. A gazember tudja jól,hogy ha bukna,akkor börtön és teljes vagyonelkobzás várna rá.

      • László Gulyás

        Három lankadt hozzászólás. Ez az, ami miatt a paprikajancsi marad hatalmon.Gyávaság ez, nem meggyőző érvek. Az ellenzék persze nincs a tennivalók csúcsán, de csak be kell indulni egyszer. Ez a görény nem maradhat, ilyen egyszerű. Még ha egy lapulevelet ültetünk a helyébe, akkor sem.

        2017. január 30. 14:11 Disqus írta, :

    • Emmi Emmi

      Bár ilyen egyszerű lenne, hogy elmegyünk szavazni …. sajnos nem

  • Molnar Peter

    Igen! De nektek se csak a pofátok járjon, tegyetek is valami, aztán vagy megy utánatok a birka nép, vagy se!

  • Miklós Pozsgai

    Sajnos, reális a helyzetleírás, aminek a megoldása csak az lehet, ha a “fotel”forradalmáról felemelik a déli félgömbjüket, s elmennek szavazni – Orbánék ellen!

  • Kis János

    Ebben az országban-pillanatnyilag- nincs 250 000 ember,aki összetartana. Oszd meg,és uralkodj ! Bedőltünk ennek az ezer éves hadicselnek. Ráadásul ostobák vagyunk,plakátagyúak. Mindenhol halljuk-látjuk-olvassuk,hogy milyen jó nekünk,és,hogy a másik milyen szemét volt.Nem vesszük észre,hogy milyen jó volt a másik. Az új fellépőkben pedig nincs bizalmunk. Mert ki tudja,igazat mond-e. Tehát várunk tovább ölbe tett kézzel a hideg szobában éhezve..

    • László Kiss

      Kis János mellébeszélsz és kérdem KÁROGÓ VAGY E? MERT VAN MÉG TÖBB MINT 4 MILLIÓ EMBER AKI NEM MEGY EL SZAVAZÁSKOR BOHÓCKODNI- MERT TELE VAN A TÖKE A POLITIKAI GAZDASÁGI PÉNZBENI STB. KÖZÖNSÉGES KÖZTÖRVÉNYES MAFFIA BŰNÖZŐ KALANDOROKBÓL! EZ TÉNY – AZ IGAZ VAN A TÖBB MINT 4 MILLIÓ KÖZÖTT 0.01 % ELOSZTÁSBAN HANYAG, BETEG, LUSTA, STB. IS – DE AZ ELNYOMÓ TÖBBSÉG AZ AKIT LEÍRTAM ÉS ŐK A NEM SZAVAZOK MEGINT A HÓHÉROMRA “PÁRT” TAGJAI!
      JA AZT SE ÉRTED MI KI A KÁROGÓ – AKKOR IDÉZEM MAGOM:

      Trianon Tagadók Társasága. (Sze…

      https://www.facebook.com/groups/905563609470040/permalink/1616928411666886/?comment_id=1617712161588511&notif_t=group_comment_follow&notif_id=1485673284194921

      László Kiss A KÁROGÓKTÓL MENTSD MEG URAM A TENNI AKARÓ JÓ VALÓDI
      MAGYAROKAT – HIÁBA KÁROGSZ ITT – HA NEM MEGY JOGI ÚTON, AKKOR ANÉLKÜL SZERZÜNK
      ÉRVÉNYT JOGOS KÉRELMÜNKNEK MI A VALÓDI MAGYAROK – TELJES ÖSSZEFOGÁSSAL A
      VILÁGON! EHHEZ AKARATÁT MÁR A KÉT NAGYHATALOM ELSŐ VEZETŐJE IS KINYILVÁNÍTOTTA,
      TEHÁT JOBB A BÉKESSÉG MINDENKINEK AHOGY ELVETTÉK TOLLVONÁSSAL, ÚGY ADJÁK MOST
      MAJD VISSZA! EZ BIZTOS!

      Tetszik · Válasz
      · 3 · 17
      órája

      Farkas
      Teréz Kedves László Kiss!Nem szolgáltam rá erre
      a hangnemre!! Kik ennyire hirtelen haragúak többet ártanak ügyünknek,mint
      használnának,miért is ripakodott így rám??

      Tetszik · Válasz
      · 16
      órája

      László
      Kiss Farkas Teréz látod most neked írok, miért vetted magadra –
      akinek nem inge nem veszi magára az én olvasatomban A VARJÚ az aki azt nyomatja
      hogyan nem lehet – kár – kár sugallva vagy bért rollként jó júdás pénzért vagy
      tudatlanul – a szigorú fegyelmezés azoknak szólt – bocsáss meg ha
      megbántottalak – nem volt készakarva…………………….

      Tetszik · Válasz
      · 1 · 16
      órája

      Farkas
      Teréz Köszönöm szépen!Örülök,hogy szinte
      egyformán látjuk tragédiánkat,csak néha félre értjük egymást,egyikünk
      hevesebb,mások aggodalommal tele ,a lényeg,hogy segítsük előre haladni, Nemzetű
      k ügyét,s minél többen merjük ezt nyíltan felvállalni!!!

      Tetszik · Válasz
      · 15
      órája

      László Kiss Farkas Teréz nagyon helyesen beszélsz – nyíltan a pofájukba
      kell mondani közönséges köztörvényes nyakkendős politikai KALANDOROK –
      gazdasági pénzbeli maffiózó bűnözők – és a mi fontos NEM SZABAD FÉLNI – Jézus
      urunk is mondta – NE FÉLJETEK !

      Tetszik · Válasz
      · 1 · 14
      órája

      László
      Kiss Kérlek bennetek jó magyarok – szűrjétek
      ki a KÁROGÓKAT – mert lehet, hogy valamelyik elkerüli a figyelmemet – ismerjük
      meg őket – a jövőben a változásban felelősségre vonjuk őket, hogy nem álltak
      egy igaz valós magyar ügy mellé – mert állandóan a szellemet bomlasztották
      kérogásukkal – köszönöm, hogy elolvastál – tegyél tettel a szabadság ért a
      függetlenségért és semlegességért folyó küzdelemben – köszönöm még egyszer! NE
      FELED EZ AZ ESZMÉK FORRADALMA!

      • Kis János

        Attól tartok, te most azt hiszed,valami nagyon okosat mondtál. Az,hogy magadat idézgeted,enyhén szólva is “fura”.Talán,ha megpróbálnál úgy hozzáállni a dolgokhoz,hogy nem mindenki hülye károgó, világosabban látnál. De addig csak nevetségessé teszed saját magad a körmönfont okoskodásaiddal. Uff, én károgtam ! 🙂 . És nem kérek visszakárogást.

  • Károly Daroczy

    Mindezt nem tudta volna megtenni a zsidó Soros nélkül. Mindezt nem tudná fenntartani a Likud-fasiszta terrorista tömeggyilkos Netanyahu pártja nélkül.
    Mindezt nem tudná megtenni, a hazánk gazdaságát teljesen uraló zsidók nélkül.
    Orbán maga is zsidó… vagy cigány… (mindegy) szemita slepp!!!

    • Laszlo Varga

      Gyógyszered bevetted? Szóljunk az ápolóknak?

      • Károly Daroczy

        Lyányom!!! Ezt inkább a putris cigány-zsidó bűnöző miniszteredtől kérdezd

        A Magyarok BALSORSA a himnuszunkban a ZSIDÓ. Egészen pontosa 1100 éve. Lehet finomabban is fogalmazni (zsidó-keresztény) de felesleges. Ez a zsidó-keresztény, a római rabló joggal ötvözve… eredményezte a Magyarság balsorsát.
        Egy kis érdekesség, hogy tudd, miről beszélek Ez, az ősi Magyar jogban teljesen elképzelhetetlen volt, Géza és Vajk árulásáig .: http://mult-kor.hu/orgiak-verivaszat-hullagyalazas-tiz-botranyos-papa-20170125?utm_source=social&utm_campaign=orgiak-verivaszat-hullagyalazas-tiz-botranyos-papa-20170125&utm_medium=facebook

        • Laszlo Varga

          Nem tudom mennyire vagy otthon a magyar nyelvben, de talán annyit lehetne tudni, hogy a László férfi név! A profilképemen sem találsz egyetlen feminin vonást. Kicsit furcsa, hogy lyányomnak szólítasz.
          Lassan betöltöm a 62. évemet, tehát a “fiam” megszólítás sem épp találó. 🙂
          De azért essen szó a témáról is. 🙂
          Orbán Viktor nem az én miniszterelnököm, hanem az országé. Hozzá kell tennem, hogy sajnos.
          A Himnuszunkban a balsors egészen biztosan nem a zsidókat jelenti. Kölcsey idejében még egyáltalán nem volt antiszemitizmus. A vallási türelmetlenség sokkal inkább a “pápisták” ellen volt jelen.
          Az 1100 év nemhogy “egészen pontos” lenne, hanem teljesen hülyeség! Nincs a magyar nép történetében semmi fontos, ami akár nagyjából 1100 éve történt volna.
          Nem tudom mi bajod a római joggal. A mai modern jogrendszerek nem a római jog törvényeit, hanem a szerkezetét vették át.
          Sem a magyar jogról sem a magyar vallásról nem maradtak fenn írásos emlékek, így nem tudunk ezekről semmi biztosat. 🙂 Egyáltalán nem tudjuk, hogy a kereszténység felvétele előtt, a sámánok milyen rítusokkal áldoztak az Isteneknek, de a sumér írásokból megismert Ishtar ünnepek sem feleltek meg az “igazi keresztény” erkölcsöknek. 🙂
          Ha már Gézát és Vajkot emlegeted, lehetnél kicsit következetesebb. 🙁 Vajk I. István pogány neve volt. Ha már ezeket a neveket akarod használni, akkor az apját is nevezd a pogány nevén, hisz ő bár látszólag megkeresztelkedett, valójában élete végéig pogány maradt. Géza a keresztény neve, a pogány neve más volt. Gondolom tudod mi volt ez a név. 🙂
          Végül pár szót a zsidókról. 🙂
          A diaszpóra során a vándorló zsidók jelentős számban megtalálhatók voltak Levédiában is. Befolyásuk is nagy lehetett, hiszen a térség legnagyobb népe, a kazárok is áttértek a zsidó vallásra. A magyar törzsek évszázadokig együtt éltek a kazár néppel. Tehát a magyarok legalább 15 évszázada élnek békében együtt a zsidókkal. De van másik elmélet is!
          Az erdélyi Tatárlakán talált agyagkorongok korát 6 000 évre teszik. Olyan komoly nemzetközi tekintélynek örvendő tudósok, mint Badiny Joós Ferenc vagy Bobula Ida szerint a magyarok a Mezopotámiában élő sumérokkal rokon, esetleg azonos nép. Ugyanakkor az is bizonyított tény, hogy Mózes nem Egyiptomból vezette a népét, hanem valahonnan az arab félszigetről. Ha ezeket a tényeket és feltevéseket összefésüljük, abból az a következtetés vonható le, hogy 6 000 évvel ezelőtt a zsidók vagy a legközelebbi rokonaink, vagy akár mi magunk is zsidók vagyunk.
          Na erre varrjál gombot.

          • Károly Daroczy

            „A zsidó folytatja a
            pénz kisajátítását, és az állam torkát pénzeszsákja szájának a
            szorosabbra vagy lazábbra engedésével fojtogatja. A sajtó minden eszköze
            a kezében van, hogy a társadalom alapjait szétzúzza. Ő az alapja minden
            olyan vállalkozásnak, amely a trón ledöntésére, az oltár széttörésére
            és a polgári jog megszüntetésére irányul.” (Die Israeliten)
            Forrás: https://kuruc.info/r/9/41635/Felőlem lehetsz akár boldogságos Szűz Mária is…
            Kölcsey Ferenc szül.: 1790. augusztus 8.
            Liszt Ferenc szül.: 1811. október 22.
            Számold ki, hogy hány év van közöttük?
            És akkor lássuk, hogyan vélekedik Liszt Ferenc a zsidókról.

          • Károly Daroczy

            Kölcsey szül. 1790. augusztus 8.
            Liszt szül. 1811. október 22.

            Tehát, nagyjából, a két híresség között 20 év van… Ez alatt a 20 alatt (ezek szerint) gyökeres változás történt a zsidók megítélésében.
            „A zsidó folytatja a pénz kisajátítását, és az állam torkát pénzeszsákja szájának a szorosabbra vagy lazábbra engedésével fojtogatja. A sajtó minden eszköze a kezében van, hogy a társadalom alapjait szétzúzza. Ő az alapja minden olyan vállalkozásnak, amely a trón ledöntésére, az oltár széttörésére és a polgári jog megszüntetésére irányul.”

            (Die Israeliten)
            Mintha Liszt egy folyamatról beszélne…”A zsidó folytatja a pénz kisajátítását, …” De nyilván ezt Kölcsey nem tudhatta… Hmmm.

            Az akkori értelmiség nem beszélt egymással, mindenki külön véleményen lehetett a zsidókról…
            2, A római jog egy rabló jog. Pusztán ennyi bajom van vele, amely a már fentebb említett igen mocskos katolikus egyház erős befolyására, nyomásgyakorlására alakult ki.

            3, Ismerem ezt a mocskos “kazár faszságot” … Te (ti) a zsidók, nagyon szeretnétek visszavedleni kazárokká, és elrabolni a Magyarok őstörténelmét… Világosan látom ennek a mocskosságnak a jeleit. (Erre varrjál gombot)

            DE NEM FOG SIKERÜLNI. !!!

            A zsidó-keresztény sose volt szellemi értéke a Magyarnak!!!

            Lehet, hogy a kazár, vérsége szerint “Magyar” … mint megannyi nép … pl.: a perzsák, de a donor minden esetben a Magyar volt. !!! És nem keletről jöttünk, hanem keletre mentünk-jöttünk kedvünk szerint… mert hogy Európa és a távol kelet, ill. a közel kelet egy birodalom volt. !!!

            Kedves boldogságos Szűz Mariska!!!

          • Laszlo Varga

            Azt hiszem tényleg szólni kéne az ápolódnak. 🙂

          • Károly Daroczy

            Mivelhogy elfogytak az érveid, azt javaslom, hogy szopd le magad, jó bő nyállal!!! Kb, olyan veled társalogni, mint egy cigánnyal. !!! … a miniszterelnököddel.

          • Laszlo Varga

            Gondolkoztam ezen is, de nem hajlik a derekam. Inkább olvasok és a hülyéket szívatom. 🙂
            Egyébként nem fogytam ki az érvekből, csak az érvek arra valók, hogy értelmes és felkészült emberrel folytatott vitában használjuk őket.
            Te nem tartozol ebbe a kőrbe, úgyhogy marad az ápolód. 🙂

          • Károly Daroczy

            Szerintem, ezen ne vitatkozzunk.

            Úgyse értjük meg egymást… Inkább azon gondolkodj el, érdemes volt -e eddig élned… ???

          • Laszlo Varga

            Tetszik a kérdésed. 🙂 El is gondolkodtam rajta, vajon tényleg érdemes volt-e eddig élnem? Mit értem én el, és mit értél el Te? Mi az az emberi nagyság, ami alapján jogosnak érzed megkérdőjelezni az én életemet?
            Megnéztem a profilodat, és mit találtam? Kezdjük azzal mit nem találtam!
            Nincs említés a
            – munkahelyedről
            – tanulmányaidról
            – végzettségeidről
            – művészetek iránti érdeklődésedről, valamint
            – a családodról.
            Gyakorlatilag nem találtam mást, mint a zsidók elleni uszító hazugságokat, valamint olyan cikkeket, amikben megkérdőjelezed mindenki magyarságát. 🙂
            Találtam egy képet, amin egy “rovásírásos” levél fordítása látható. Van vele egy “icipici” probléma. Én ismerem a magyar rovásírást, de ez nem az! Összesen öt olyan karaktert tartalmaz, amelyek a magyar rovás ABC-ben is megtalálható. Ezek azonban nem azoknak a latin betűknek felelnek meg, amit Te aláírtál.
            Megnéztem az etruszk rovás ABC-t és az ógermán rúnákat is, de egyikkel sem olvasható. Tehát ez vagy csak egy sima zagyvaság, vagy egy helyi csoport által használt titkosírás.
            Komolyan gondolod, hogy egy olyan ember határozhatja meg ki lehet magyar, aki ennyire nem tud semmit erről a nemzetről?
            Mit értem el én?
            – Van egy szép családom. A felnőtt fiaim vezető beosztásban vannak, a kislányom kitűnő tanuló.
            – Van egy szép nagy házam, irigylésre méltó autóm, jó jövedelmem, biztos egzisztenciám.
            – Van két felsőfokú végzettségem, és elég szép szakmai sikereket sikerült elérnem.
            – Többszáz mérnök került ki a kezem alól, akik mind vezető beosztásban vannak és máig nagy tiszteletben tartanak.
            Ezzel szemben itt vagy Te, akinek az egyetlen büszkesége a származása. Egy olyan tulajdonság, ami a fogantatása pillanatában eldőlt. 😀
            Egy olyan ember kérdőjelezi meg az életem jogosságát, aki tanulónak sem alkalmas abban az iskolában, ahol én megbecsült tanár vagyok! 😀

          • Károly Daroczy

            A zsidók a felelősök a ma kialakult helyzetért Magyarországon, Európában, a világon!!!
            A Biblia meghamisításával, átpolarizálásával, és a Tóra összefűzése Jézus tanításaival kezdődött minden.
            Több holokausztot követtek el más népek ellen, leginkább a keresztények ellen.

            Nem gyűlölöm a zsidókat, mert azt már régóta nem érdemlik meg…
            MEGVETEM őket, kiirtandónak tartom azt a szennyet, amiben hisznek.!!!
            1, olvasmány: http://www.freepress-freespeech.com/holhome/konyvek/bolcs1.htm#r03
            2, olvasmány: http://der-stuermer.org/hungarian/luzsenszky_alfonz_fordat%D0%B0sa-talmud.pdf

            Miután tanulmányoztad ezeket, kérlek csak azután írd meg a szerény véleményed. Ha mindjárt azzal kezded, hogy hazugság, akkor bizony benned van a hiba. !!!

            (Luzsénszky ellen eljárást indítottak a zsidók, és a Magyar Királyi Törvényszék, elutasította, mert bebizonyította,
            (ráadásul zsidó “szakértőkkel” hogy szinte szóról szóra azt fordította, ami a Talmudban van. !!! )

          • Laszlo Varga

            Tudod van egy kis probléma. Tudtommal minden egyetemen kötelező egy féléves tantárgy az érveléstechnika. Nem fogok neked egy félévnyi anyagot egy rövid posztban leírni, de néhány fontos dolgot elmondanék neked.
            A vitának van néhány nagyon fontos jellemzője. Csak röviden a legfontosabbak.
            – A vitatkozó felek tisztelik egymást. – Erre az eddigiek alapján Te nem vagy képes. 🙁
            – A konklúziót premisszákból vezetik le. A premisszák állhatnak axiómákból, több különböző forrásból ,vagy minden vitatkozó fél által hitelesnek tekintett forrásból származó tényekből. Te eddig semmi ilyet nem produkáltál. 🙁
            Ha netán erre képes leszel, akkor folytathatjuk. Most szólok, a Kuruc.info és hasonló oldalak nem számítanak hiteles forrásnak.
            Sajnálom.

          • Károly Daroczy

            Mondom én hogy egy büdös zsidó, vagy cigány vagy!!!
            Milyen “vitakultúráról” papolsz te itten? Megőrültél?
            El se olvastad oszt’ papolsz?
            Mirűűű? He?
            Akkor van alapja a vtának, ha elolvastad… Addig csak egy össze-vissza trollkodó fasz vagy… 😛
            És egy kis olvasnivaló megint, mert látom be van gyepesedve az agyad.

            http://www.vilaglato.info/utnek-minket-es-sirnak-kozben-avagy-miert-bomlasztjak-a-zsidok-a-felt-es-gyulolt-gazdanepeket/

          • Laszlo Varga

            Nyugodj le szépen! Mindjárt jön az ápolód.

          • Károly Daroczy

            1, http://www.freepress-freespeech.com/holhome/konyvek/bolcs1.htm#r03
            2, http://der-stuermer.org/hungarian/luzsenszky_alfonz_fordat%D0%B0sa-talmud.pdf

            A Talmud a zsidók elõtt még a Bibliánál is nagyobb tekintéllyel bír. “Ha valaki az Írással foglalkozik, az valami, de nem különös dolog; ha a Misnahval, ez valami és meg is kapja érte az ember a jutalmát; ha azonban a Ghemarával foglalkozik, ennél nincsen jelentékenyebb dolog.” (Babamezia 33 b.) “Ha az ember a Talmud tételeitõl a Bibliához tér vissza, akkor már nincs szerencséje.” (Hagiga 10 b.)

            Miután ezt a két mocskot elolvastad, csak utána jelentkezz.
            Sose késő tanulni… 😛

    • Bodnár Eszter

      Miért kell mindIg másra mutogatni!EZT NÉLKÜLÜNK NEM TUDTA VOLNA MEGTENNI!

      • Károly Daroczy

        Igaz… nem mutogatni kell, hanem cselekedni. Legyilkolni minden élősködőt, és kiűzni a Kárpát-medencéből őket!!!

        • Hofipisti

          Netán jelentkezzen első áldozatnak, ha ilyen “csodás”, emberi ötletei vannak!

          • Károly Daroczy

            Ne trükkösödj liberális FIDESZ-SS náci majom. Tudod te jól, hogy kikre értettem. !!!

          • Hofipisti

            Amikor a kultúra kiveri a biztosítékot …

          • Károly Daroczy

            Az ilyenekkel mint te amúgy sem kultúrával kell harcolni, hanem AK-47-el. És már nagyon várom… !!!

    • Greg

      Na tessék! Itt meg egy fasiszta ugat.

  • Gábor Héder

    Pontosan így van!

  • Bodnár Eszter

    Ameddig lehet, ezt el kéne kerülni, de a jelenlegi politikusi garnitúra nem nagyon igyekszik. Nekik fontosabb a saját ki “pecsenyéjük”, ha meg kidől a kályhacső “köd előttem, köd utánam”. A sz…ban mi maradunk.

  • Kiss Béla

    Legalább 5 éve mondom .Nem megyek tüntetni ,semmi értelme ..De szóljatok ha osszátok a flintát meg a skulót ..Akkor megyek .Ez félig vicc , félig igaz ..Sajnos a Fideszt nem lehet demokratikus eszközökkel leváltani .Miért is ? Azért mert egyetlen pártnak nincs lehetősége arra hogy milliárdos tételben szavazatokat vásároljon, csak a Fidesznek .Minden külhoni de nem itt adózó új állampolgár a Fidesz biztos szavazója .Ugyan úgy mint a hazai nagy lélekszámú cigányság is .Hiszen Orbán Viktor ,nem az én megállapításom szerint , cigányoktól halottam hogy ő szintén cigány származású , ezért is rá szavaznak …Persze nem ingyen ..Pénzért .Ugyan is nem mondható el hogy a Fidesz bár hol is kiáll az önrendelkezés ,vagy bár mi más jogtiprásuk ellen ,a külhoni Magyarság tekintetében .. .Viszont pénzt támogatást ,van ahol nyugdíjakat ad ,amit senki más nem tud megtenni ,mert nincs nála a “‘kasza “kulcsa…Ez eredményezi azt hogy a hazai jó állásban megfizetett ,vagy miliomosá tett .polgár a Fidesz biztos hazai szavazója ..A hatalmi ágak összevonva,a pénz útja törvénytelenül is irányítható .Ugyan úgy mint a teljes számonkérés ,ügyészség rendőrség is …Az ellenzék hiteltelen , de kielégítő egzisztenciális léttel rendelkezik .tömegbázist megmozgatni viszont nem képes ,mert nincs támogató tömegbázisa .Az egyedüli megoldás ami meg is fog történni ugyan az ,mint a szocialista állami berendezkedésnél is történt …A tolvajok kiváltságosok irigyelni kezdték egymást ,ki mit mennyit lopott , ezért aztán szétszedték a rendszert bízva abban hogy ez még nagyobb vagyon gyarapítással jár ..És ez sikerült is ..A TSZ ek szétszedése .Aki ma100 hektár földön gazdálkodik az évi 40 milliót nettóban megkeres és ez még csak a kicsik .Ne is beszéljünk a volt MSZMP ,MSZP tagjainak több ezer hektárjainak jövedelmeiről …Hát hasonlítsuk csak ezt ,egy mai szakmunkás béréhez .És egy igen nagy rétegnek jól megy a “szekér ” .A privatizációkkal szerzett adok ,veszek ,de nem termelek kunstrukciókal szintén sokan lettek milliárdosok ,, és kopott el a magyar gazdaság ..Orbán maffia vége az lesz hogy nem kapnak egyformán az állami pénzekből ..És akkor lesz vég , ha ezek egymás ellen fordulnak ..Ez az egyetlen lehetséges forgató könyv ..

    • hammurabbi

      Nemkicsit vicc kategória,mert amiket írtál, nem a kommunizmusból fakadnak, hanem a diktatúrából. Az, hogy ki és milyen módon ér el sikereket egy tetszőleges ideológiát zászlójára tűző rendszerben, nem a zászlóra írt ideológia bűne, és nem
      is azt minősíti. A gerinctelen és elvtelen embernek mindegy, hogy éppen
      milyen kurzus van. Bármelyiket vallja és egyik sem az övé.
      A Németh-kormány a kerekasztal-tárgyalások idején többször is
      felajánlotta, hogy az ország helyzetéről és az ország előtt álló
      feladatokról tájékoztatja az ellenzéki pártokat.
      Tehát a rendszerváltó pártok már jóval a választási kampány előtt
      felmérhették volna az ország előtt álló feladatokat, és a fontos
      kérdésekben konszenzusos megoldásokra juthattak volna.
      De az ellenzéki pártok közölték, hogy a választások előtt kizárólag csak a
      hatalomátvétel módjáról hajlandók tárgyalni, és az ország ügyeivel csak
      a kormányra kerülés után akarnak foglalkozni.
      Tehát az ellenzéki pártok már az 1990-es választások előtt kinyilvánították,
      hogy nem azért indulnak a választásokon, hogy az ország ügyét
      szolgálják, hanem kizárólag csak azért, hogy a hatalmat megszerezzék.
      Fogalmuk sem volt az ország ügyeiről, és nem is érdekelte őket.
      Ezért jutottunk oda, ahol most vagyunk.Ha
      Antall nem lehetetleníti el és veri szét a téeszeket, és nem
      akadályozza meg törvénysértő eszközökkel a téeszek gazdasági társasággá
      alakulását, akkor a téeszek az állami vállalatok privatizációjának
      domináns szereplői lehettek volna.
      Mert ugye nem kell emlékeztetnélek arra, hogy a rendkívül tőkeerős téeszek már a
      70-es években élen jártak a 100%-os magántulajdonú cégek alapításában
      (téesz-melléküzemágak, téeszek közös vállalatai, SKÁLA-COOP).
      A téeszek akkora akadályt jelentettek, az Antall által szervezett
      rablóprivatizáció lefolytatásában, hogy Antall már 1990-ben titkos
      (“háromezres) kormányrendeletet hozott arról, hogy az állami
      élemiszerfeldolgozó vállalatokat KIZÁRÓLAG KÜLFÖLDIEKNEK kell
      privatizálni.
      Vagyis még Antall is pontosan tudta, hogy a téeszeknek akkora tőkeerejük van, hogy rögtön lecsapnának az állami élelmiszerfeldolgozó vállalatokra.
      Antall viszont minden áron meg akarta akadályozni, hogy a téeszek élelmiszerfeldolgozó vertikumhoz jussanak.
      A feldolgozó vertikummal ugyanis a téeszeket annyira jövedelmezővé és
      versenyképessé váltak volna, hogy már nem lehetett volna “kárpótlás”
      címén szétverni őket.
      És akkor a szétvert téeszek utcára került tagjaitól nem lehetett volna a “kárpótlásban” kapott téesz-földeket bagóért felvásárolni.
      Az MDF-KDNP-FkGP többségű országgyűlés 1990 augusztusában szavazta meg a
      “Tulajdon és privatizáció” című törvényt. A passzust fogalmazó
      privatizációért felelős kormánybizottság elnöke Matolcsy György volt,
      vagyis neki (IS) köszönhető, hogy a privatizáció úgy zajlott, ahogy.
      1992-1994 között 431 állami vállalat seggére vertek. 55% volt a külföldi kézbe
      eladott állami cégek száma, ami az értékesítési érték 68% volt.
      Tényleg cuki mikor olyanról próbálsz észt osztani, amiről fogalmad sincs.

    • Pufi1964

      Jóember O.V nem cigány azt pedig hazugságnak veszem az ön részéről hogy cigányoktól azt hallotta hogy szerintük is cigány! iNNE KEZDVE PEDIG TELJESEN HITELTELEN AMIT ITT ÖSSZEZAGYVÁLT!

      • Tőzeges Alfréd

        Lehet, hogy valóban nem roma , de hogy egy nagy g-..i az biztos – lásd legjobb (volt) haverja minősítését!

      • Barabás Csaba

        Pufi 1964, húzd ki már a nyelved orbán valagából!

        • Pufi1964

          Ovodás vagy alkoholista vagy mert ez a stilus kb az a szint amit megütsz! Ha beszélgetni szeretnél elöbb józanodj ki vagy nőjj fel! Addig is szedd össze magad mert szétvagy csúszva te szerencsétlen.

  • Gabriella Pásztorné

    Páran nem értik… Pont azzal betonozza be a nép Orbán rezsimjét, ha elmegy választani! Mert csak az x számít! Mindegy kire teszed az x-et, a megváltoztatott választási törvénnyel csak Orbán nyerhet!
    Alakulgatnak a pártok, de még a meglévő pártokkal sem tud annyi támogatottságot szerezni az ellenzék, hogy akár egy összefogással meg tudnák dönteni ezt az önhatalmúlag kihirdetett illiberális rendszert.
    Mert RENDSZERT NEM VÁLTOTTUNK! Az csak az Orbán fejében létezik, meg a csicskásaiéban! Rendszert ugyanis csak az ARRA KIÍRT NÉPSZAVAZÁSSAL LEHET VÁLTANI! Volt ilyen? Nem! Akkor miért hagyjuk magunkat belekényszeríteni az ellenzék által – megalkuvással, és egy árulással felérő esküvel – a diktatúrába?
    Ez az ellenzéki pártok árulása! Vagy besorakozunk mi is mögéjük, ezzel legalizálva most már Orbán leválthatatlanságát?
    Aki meg itt sorosozik, és zsidózik, az nem a valóságban él. Bevette az Orbán, meg a jobbik maszlagját, akik a gyűlöletre trenírozzák a társadalmat, az oszd meg, és uralkodj elvén.

    • János Lipcsei

      Szóval szerinted nem a választók hibásak Orbánért , hanem az ” áruló ellenzéki pártok ” . Ezért vagyunk ott ahol vagyunk . Anyósom volt ilyen , azt mondta haragszik a kommunistákra amiért megengedték az utánuk jövő kuplerájt .

      • Gabriella Pásztorné

        Már megbocsáss! Soha nem a választók a hibásak, hanem azok a pártok, akik nem tudtak alternatívát nyújtani az éppen hatalmon lévő ellen. A társadalom 2010-ben, és 2014-ben mást sem látott, és hallott a kampány helyett, mint esélylatolgatást a megnyerhető képviselő helyek tekintetében! Ezért hibásak a pártok! Nem volt kire, és mire szavazni. Be kell látnunk, hogy nekünk csak “választási” pártjaink vannak. A ciklusok közben meg el vegetálgatnak, közleményeket kiadva, és sajtótájékoztatóval szórakoztatva a nagyérdeműt.

        • hammurabbi

          Alapvetésekben egyetértek veled,de az nem igaz ,hogy a csak a pártok hibásak,mindnek a baloldalon van jó,elfogadható programja ,csakhogy a tisztelt választóhoz vagy nem jut el ,ez is kétoldalas,vagy a té választó annyira finnyás ,hogy rád azért nem szavazok mert ferde a szád,rád azért nem mert zakóban jársz,őrá meg a “fasseszavazrátok” lusta vagyok felemelni a seggem ,ahogy sok értelmes célért volt már megmozdulás,a legfontosabb a tanároké mertugye az oktatás szolgaképzéssé alacsonyításával a jövőt veszik el tőlünk és utódainktól és mégis hány százezer ember állt ki a jövőért?…na itt a baj.

          • Gabriella Pásztorné

            Tökéletesen igaz amit írsz. Csak erről a választók nemigen tudnak/tak, mert nem volt kommunikálva. DE! Mi lenne itt, ha választással mégis sikerülne (NEM FOG SIKERÜLNI) leváltani ezt a rezsimet? A fidesz minden településen a legkisebb egységig be van ágyazódva.Történetesen zsarolható vezetőkkel, akik örömmel engedelmeskednének Orbán bármely parancsának, csakhogy az ő kis bizniszük megmaradjon. (mert mindegyiknek van) Rövid idő alatt lángba borulna az ország, és a 2006-os eseményeket csak előjátéknak tekinthetnénk ehhez képest. Aztán aki ezt levezényli, majd egy semmisségi törvénnyel megsegíti a kormányát, jutalmat nem hiába remélve. Mert bőkezű ember Orbán kegyúr.

          • Tőzeges Alfréd

            Igen, lángba borulna az ország! De lángba is kell borulnia, mert ezek másképpen nem válthatók le. Elérhetne itt 2018-ban az ellenzék akármekkora győzelmet = a felcsútig..i nem fogja átadni a hatalmat. nem tehetik meg, mert pontosan tudják, hogy minimum börtön lesz a jutalmuk. Minél később tör ki a balhé, annál nagyobb lesz, annál több vérrel, rombolással fog járni. A sima váltással amúgy sem érnénk semmit, mert olyan biztosítékokat épített be a felcsúti, ami garantálja, hogy 1 éven belül bukna akármilyen másik kormány. Ezért minimum akkora tisztogatás kell, mint Rákosiék tették a hatalomátvételükkor = ez pedig már vér nélkül nem fog menni.

          • Pufi1964

            Na az bebaszna ha a baloldal leradírozna mindent mint egykoron Rákosi pajtás! Még példának is grotesz amit itt össze zagyváltál! A pártkönyved az asztalfiókban tartod ?

          • Pufi1964

            Most itt álljunk meg !! Én a baloldal részéről akik eddig megszólaltak egytől egyig azt hallottam döntsük meg az Orbán rezsimet! Ez nem választási program ! A baloldal pont azért fog eltűnni mert nincs épkézláb programja! Ov megdöntéséhez az nem elég hogy azt mondjuk váltsuk le! Ahoz ennél jóval több kell jobb program mint amit a mostani Fidesz kínál! Na mármost valljuk be nehéz dolga lesz bárkinek jobb alternatívát kínálni mint amit eddig a fidesz az asztalra letett!!

        • Dani Tibor

          Szerintem meg minden népnek olyan politikai elitje van, amilyent megérdemel. Még ebben a helyzetben is egymást marjuk. Semmivel sem vagyunk különbek, mint a politikusaink.

    • Pufi1964

      Ez amit itt tettszett írni úgy hülyeség ahogy van! Olyan nincs hogy magára szabott választási törvény!! A zászló minden párt számára lobog! Egyszerű a képlet aki nem akarja Orbán további működését a szavazófülkében nem rá teszi a voksát!!!!!!!!!!! A tudatlanság nem mentesít a hülyeség alól tetszik érteni ?

      • myyluppa

        menj már a büdös picsába te szájbakúrt szarházi troll!

        • Pufi1964

          Gratulálok ! A stílus maga az ember te nyomokban nem hasonlítassz emberhez inkább egy kocsmatöltelék amőbához. Moss fogat mert bűzlik a mocskos szád !

  • Kiss Endre

    “Jó, ha tudjátok, hogy ezeket csak szuronyheggyel lehet kipiszkálni!” (orbán viktor, 1988)

    • Erzsébet Gere

      Milyen igaza volt, csak akkor még nem tudta, hogy ez szóról szóra rá lesz igaz 15-20 év múlva.

    • Attila Láng

      Eltelt 29 év, és ugyanaz a helyzet. Csak most ők az elnyomók, és mi a szenvedői. 🙁

  • A FideSS az elmúlt években MILLIÁRDOS pénzmozgásokkal járó ügyleteket, balhékat hajtott végre!
    MILLIÁRDOK!
    Nem szaros milliók…milliárdok!
    Gengszter berkekben pár százezer forintért, pár kompromittáló adatért emberek halnak meg, tűnnek el.

    Ez a társaság egész egyszerűen egy esetleges markáns váltást és az azt követő, leghalványabb elszámoltatást NEM ENGEDHET MEG MAGÁNAK!
    Mint az alvilág, meg a titkosszolgálati bizniszek…egy ponton túl már nem lehet csak úgy kiszállni!
    Ne legyen igazam! Derüljön ki, hogy egy paranoid, képzelgő majom vagyok…de ebből már szerintem jól kijönni…senki nem fog! Se ők, se mi!

  • Pufi1964

    Csak azok pánikolnak itt feleslegesen akiket a balos média faszságokkal teletöm!!! A következő választásokon leválthatjátok Orbánt és véget érhet a fóbiátok agyatlan idióták!!!!

    • Greg

      Neked kuss legyen te arctalan senki!

  • Sziklainé Kata

    A pénz és a hatalom már náluk.
    Ki ellenük…?

    • Pufi1964

      Még mindig jobb mint az országot minuszba hajtó az országot kirusító vadkapitalista magát szocialistának hazudó MSZMP utód MSZP.

  • József Németh

    ha normális rendszerváltás lett volna ezek a majmok nem lennének hatalmon!!

  • János Lombosi

    Orbán kisvasút álma is beteljesedett….

  • Kocsis Andras

    Kedves Pufi1964 Nem eleg hogy arctalanul tesz bejegyzest ami szerintem tisztessegtelen de meg a valaszt sem lehet elküldeni mert nem aktiv. Ez a bator ember.

    • Pufi1964

      Aktiv vagyok és minden üzenetet megkaptam eddig ugyan úgy ahogy most az önét miről beszél ?. A vélemény az arc nélkül is vélemény mennyivel lenne tisztességesebb ha a nevem és arcom adnám? Magának akkor is csak egy név és egy arc lennék a tizmilliós tömegből!

      • Kocsis Andras

        En egy hosszabb üzenetröl beszeltem amit Önnek küldtem volna de mindig visszapattant hogy a felhasznalo nem aktiv. Erdekes az indoklasa. Az arcat es a nevet adni egyebkent nem kifejezetten batorsag hanem tisztesseg dolga. Ez igy felrebeszeles. Amit pedig a hosszabb bejegyzesben irtam nagyjabol arrol szolt hogy bar tisztelem a velemenyet megsem kell csak azert elfogadnom mert olyan szepen felmondta a “lecket” abbol amit a Fidesz sulykol, de nem igaz. Minden ahol a kormany eltörölt vagy atvallalt adossagot/ ez ugyanis ugyanaz/ az adofizetök tehat az Ön penzeböl törtent. Könnyü am mas penzeböl jotekonykodni. Eljön majd az idö amikor mindenre feny derül es a kijozanodas igy az Öne is keserü lesz.

        • Pufi1964

          Én nem a fidesz médiából tájékozódom az csak egy része az általam nézett olvasott közegnek.Minden honnan olvasok híreket balról jobbról egyaránt.Ergo nem a fidesz média bejáratott szövegét kliséit majmolom .Akkor ilyeneket írnék az országnak jobban megy ,európában harmadikok vagyunk a foglalkoztatottság arányának tekintetében stb.stb. az itteni kommentjeimben ilyet még nyomokban sem láthat!Saját kúfőből fogalmazok önálló gondolataim vannak. Mit mond az önnek,hogy a nevem Lénárt Gaszton mennyivel lettem emberibb ezáltal az ön szemében? Most hogy tudja a nevem becsületesebb lettem hisz így sem tud rólam semmit és nem is fog.Ahogy nekem is midegy hogy önt Kocsis Andrásnak vagy Kovács Jánosnak hívják.Amúgy nem mindegy hová megy az adónkból a pénz.Mondjuk az IMF féle diktátumok feltételek mentén halad az ország vagy önálló döntéseket hozunk államkötvények kibocsátása által.Ég és föld a kettő közti különbség!

  • László Knapp

    A VÁLASZTÁST A SZÁMÍTÓGÉPEK PROGRAMOZÁSA ÉS ANNAK FELHASZNÁLÁSÁVAL FOGJÁK NYERNI …PL: USA ÚJ ELNÖKE !

    • Gabriella Pásztorné

      Ez itt is így volt szerintem 2014-ben. Ellenőrizhetetlen, mert kikötés volt, hogy a gépterembe (?) csak fideszesek lehettek jelen.

      • Pufi1964

        Na ez úgy hülyeség ahogy van! Ezt meg honnan a fészkes fenéből hallotta olvasta ?Megkérném szépen hogy agyatlan butaságokat ne terjesszen ! Igaz vélemény szabadság van ,de ez a marhaság amit leírt itt a kommentek között felül ír mindent!

        • Gabriella Pásztorné

          Akkor nézz utána kicsi huszár! És értsd is meg amit olvasol!

          • titanova

            Bizonyítékok?
            Terítsen!
            (De ne otthon az asztalt!)
            Na, ennyire komoly és valóságközeli az iromány is, amelyet népszerűsíteni próbál.
            Ennyi realitásérzékkel még egy nyugdíjas-klub vezetőségét sem tudná megbuktatni.

  • Johnny

    Kötelezővé kellene tenni a szavazást! Csak indokolt esetben hagyhatná ki bárki! Ezrek sz..nak a politikára és el se mennek szavazni, majd fikázzák az eredményt. A mai törvényekkel, aki nem megy el egy választásra, az a mostani kormánynak kedvez…holott ugyanúgy nem szavazott erre se és arra se. Na persze ezeket a törvényeket nem a Fidesz fogja megváltoztatni….így viszont pár éven belül készülhetünk a koronázásra…..sajnos…

    • Pufi1964

      Miért szeretné visszahozni a kötelező szavazást? Mi változna ha rendőrök vinnék be azt aki nem szeretne szavazni pont mint egykoron a szocializmusban. A nem szavazás is egy vélemény ami magánügy! Amugy akit kényszeritenek a szavazásra könnyen megoldhatja hogy az ő szavazata érvénytelen legyen! Ez a koronázós szöveg meg már valóban közhelyes és unalmas.

  • Vasvári Sándor

    Igaza van a cikkírónak! Amíg ilyen széthúzó ellenzékünk van,addig választással nem fog sikerülni,ezeket elzavarni.De ha lesz egy tömegbázis akik már úgy érzik nincs tovább,na akkor meg lesz az esély. A pártoknak összefogva ezt a tömegbázist kell megszervezni!
    Egyetértés,Összetartás,Tenni akarás!=Eredmény!

    • Pufi1964

      Azt a napot maga nem foja megérni,hogy a baloldal ujra nyerjen itt magyar honban.Az amit összefogás néven müveltek a választások alatt inkább bohózatnak nevezném.Amint arra került a sor ki legyen az összefogás vezére rögtön borult a bili. Kártékonyabb kormánya sosem volt a magyarnak mint amit a Medgyesi Gyurcsány Bajnai trió véghez vitt ebben a hányatott sorsú kis országban.

  • Norbert Szpisják

    1 embert kell megcsípni /akár jó pénzzel/, hogy köpjön a lenyúlt Unios pénzekről, és borul is a dominó…. 😉

  • Emami Bácskai Béláné

    Szép.Nekem is van egy álmom.Visszahozzák a TB II.Törvényt, és a 70 éven felülieknek ingyen csináltathatnal alsó felső műfogsort.Van, aki egész életében erről álmodott,nekünk már nem kell sok a boldogsághoz, nem akarunk ingyen repülni repülőgéppel.Egyszerű friss ételeket enni, jó vizet inni, minden csekket befizetni,és tele szájjal mosolyogni.Ez nem sok egy fiatalnak, az öregeknek maga a boldogság.Ezt szeretném megérni.

  • Laszlovszky András

    Nem lehet szavazással leváltani, mert megteremtették azt a jogi és politikai környezetet, hogy ne lehessen. Agyonhekkelték a választási törvényt, megváltoztatták a népszavazások érvényességi kritériumát, bedarálták a jobboldat, hogy ne legyen alternatíva.
    Még nagyobb probléma azonban, hogy egyszer sikerül is elzavarni ezt a bandát, meg kell küzdeni az örökségükkel. Nem csak a végletekig polarizált magyar társadalmat kell ismét egyesíteni, de helyre kell állítani az alkotmányosság és demokrácia kellékeit. Ez pedig nem lesz egyszerű, mert ehhez át kell írni az alkotmányt, és jó darabig nem lesz kétharmados kormány, amelyik ezt meg tudja tenni. Az alaptákolmány bevezetése óta alkotmányos válság van. Az Orbánékat követő politikai erő vagy tovább működteti az alaptákolmányt, vagy egyszerűen hatályon kívül helyezi, amihez viszont nem lesz felhatalmazása. Ezt a dilemmát kellene már előre megoldani. Én nem látom a kiutat.

    • Pufi1964

      A választási törvény minden párt számára ugyan azt a lehetőséget adja. Az hogy ki lesz a győztek kizárólag a választókon múlik. Ha egy pártnak nincs elég támogatottsága nincs esélye győzni és ez nem a választási törvényeken múlott.Mi az hogy Orbánék bedarálták a baloldalt? Ön nem olvas ujságot,vagy nem néz tévét? A baloldal önmagát tette holtvágányra,mert hazudtak reggel éjjel meg este.Mert egy olyan vezető került hatalomra Gyurcsány F.a részükről aki hiteltelen profi bűnöző volt. Aki lenullázta az országot és hogy ezt nem vallota be misem bizonyitja jobban,hogy a választások elött az MNB nek metiltotta a gazdasági mérleg kiadását hogy a hatalmát megtarthassa.Amikor meg veszítettek bevalották üres a kassza.Amikor átadták a stafétát a Fiesznek az önkormányzatok dollármilliárdos tartozásokkal küzködtek.A magánszemékyek úsztak a valutás adósságaikban.Minden egykori stratégiai állami cég külföldi tulajdonba került.Mol ,energia szektor, bankok, vízűvek.Medgyesi elherdálta az aranykészletet akkor amikor az arany árfolyama a béka segge alatt volt.Ées sorolhatnám hol és mikor játszották külföldiek kezére a magyar vagyont. A társadalom pedig mindig is polarizált volt.A legjobb péda erre 1956 !

  • Szeréna Molnárné

    Itt válASZTÁSSAL NYERNI KÉPTELENSÁG. áSÓ, KAPA ÉS EGY ÚJ DÓZSA GYÖRGY !!!

  • László Kiss

    Ez nem felismerés ha nem történelmi tény közlés:

    “Diktatúrát
    választással eltörölni nem lehet” – nagyon erősen beszóltak Orbánéknak

  • Tibor Mihály Tóth

    Kedves Hölgyeim és Uraim!!! Úgy “gondolom”, IGEN NAGY(!) HIBA, hogy a Valódi “ÖSSZEFOGÁS” helyett Mi(!) is CSAK(!) “egymást marjuk”…!!! Ami az egészből – egyszerűen – “leszűrhető” az ugyanaz, AMIT régóta próbálok “megértetni” minden – KÁRVALLOTT – Állampolgárral: Az, hogy a jelenlegi Kormányzó- és a(z) ú.n. “ellenzéki” pártok (Összefogva: Parlamenti Pártok) EGYMÁST “segítő”, egymás pozícióját “erősítő” SZÖVETSÉG-ben “működnek”… EZÉRT(!) KELL(ene) egy “KÍVÜLRŐL jövő(a jelenlegiektől elhatárolódó, alulról szerveződő)”, lehetőleg “politikamentes” SZÖVETSÉG… Tudom, ez(!) a mostani “diktatórikus” helyzetben “ÁLOM”-nak tűnik… ÁM, ha MEG SEM kíséreljük(!) a SZERVEZŐDÉS-t, AKKOR egyértelmű, hogy NEM(!) lesz “esélyünk” EBBŐL az “elnyomatásból” kilépnünk! Tehát én azt(!) javasolom, hogy EGYMÁS “@sztatása” HELYETT “fogjunk össze” DIKTÁTORBÁN és elnyomó, rabszolgásító “rendszere” ELLEN!!! Csakis(!) ÍGY lehet ESÉLY-ünk egy JOBB életre!!!

    • Zsolt Doboczi

      maximálisan egyetértek!

  • Hörömpöli József

    A szerzővel már többször vitáztam erről, mert e megoldásban nem értünk egyet…
    Ezért itt is kifejtem, hogy én mit gondolok erről…
    _____________________________________
    Két út lenne:

    1. véres forradalom/polgárháború, amit szerintem egyikünk sem szeretne …

    2.
    választáson, a demokratikus ellenzéki erők [pártok és civilek] -Jobbik
    kivételével! – összefogásával leváltani a törvényesített rablást
    folytató fideSS-0%KDNP-t
    – visszaállítani a 2010-es választások előtti jogrendet és a köztársaságot valamennyi intézményével együtt,és a kizárólagos hatalomra való törekvés alkotmányos tilalmának
    megsértésért betiltani a fideSS-0%KDNP-t, vezetőit és kollaboránsait
    pedig független bíróság elé állítani ugyanezért
    – a hatalomra jutott demokratikus erőkből álló parlament alakuljon át
    alkotmányozó nemzetgyűléssé melynek feladata maximum 1 éven belül
    megalkotni a Magyar Köztársaság új Alkotmányát és választási
    jogszabályait annak érdekében, hogy soha ne ismétlődhessenek azok a
    diktatórikus cselekmények melyeket a mai hatalom elkövet
    – az új Alkotmányt népszavazáson kell legitimálni majd
    – az új Alkotmány és választási jogszabályok keretei között demokratikus választásokat kell kiírni

    Szerintem ennyi bőven elég, ehhez nincs semmi másra szükség mint közös akaratra és összefogásra a diktatúra ellen.
    _____________________________________
    De hát ugye vannak akiknek a vér kell …

    • Gabriella Pásztorné

      Kedves vitapartnerem! Fordított a sorrend úgy látom, egyébként egyformán gondolkodunk. (vagy majdnem) Mint írtam ott fönt, DIKTATÚRÁT VÁLASZTÁSSAL MEGDÖNTENI NEM LEHET a saját testre szabott választási törvényével. Ha mégis, kérnék példákat rá. Lehet hogy alulinformált lennék?

      • Gabriella Pásztorné

        Még annyit. Amint valaki a szavazó helyiségben aláírja a jelenlétét igazoló választási ívet (a megváltoztatott választási törvényről írok) az hozzájárul a diktatúra fenntartásához a szavazatával. Teljesen mindegy mit x-el be, vagy érvénytelenül szavazott, bebetonozza Orbánt örök életre. És akkor akár akarta, akár nem, Orbán muzsikájára lesz kénytelen táncolni.Orbán törvényei vannak életben, és ezen nem segít egész Magyarország összefogása sem! Legfeljebb 2 nap alatt hoz egy másik törvényt, ami neki akkor hasznára lesz. Vagy másik opció: akkor már rég a Budai Várban ül Köztársasági Elnökként megerősített elnöki jogkörrel. (Valahogy sikerült neki Ádert maradásra bírni egy darabig. Vajon miért?)

        • Hörömpöli József

          Kedves Gabriella jó lenne ha nehezen is, de meg tudna maradni a realitások talaján…
          mert ha lennének akár icuri-picuri katonai ismeretei is, akkor tudná, hogy rövid távon semmi esélye nem lenne egy fegyveres akciónak …
          Jobban tenné ha maradna a saját szakterületén … 😉

          • Gabriella Pásztorné

            Semmilyen fegyverről nem beszéltem a civilek részéről. Ne csúsztassunk, ha kérhetem.

          • Hörömpöli József

            Az a baj Kedves Gabriella, hogy fogalmi sincs, hogy miről beszél, amikor leír valami blődséget …

          • Hörömpöli József

            Az a baj, hogy fogalma sincs miről beszél/ír …

        • titanova

          Ne legyenek kételyei.
          Polgárháborút tudnának csak kirobbantani, és nem “békés” forradalmat.
          Abban pedig megsemmisítő vereséget szenvednének, és nem is elsősorban az állami erőszakszervezetektől.
          Ennyit a realitásokról.

      • Hörömpöli József

        Kedves Gabriella!

        Gondolkodhatna reálisabban is.
        Az ön megoldásához is összefogásra lenne szükség, nem is kicsire!,
        mert hazánkban nem állnak fenn azok a mindent felülíró kényszerítő körülmények mint pl. anno Romániában, amelyek lehetővé tennének egy eredményes fegyveres győzelmet a jelenlegi diktátor és rendszere ellen.
        Az eredmény csak ugyanannyi lenne mint a korábbi esetekben, hiszen külső segítségre sem számíthatunk ….
        vagyis nagyon sok, véres áldozat árán még rosszabb helyzetbe kerülnénk …
        Ez lenne az “ön álma” ?
        mert ha igen, akkor
        “… ébredj fel ne álmodj mindig …”

        Írja:
        “… DIKTATÚRÁT VÁLASZTÁSSAL MEGDÖNTENI NEM LEHET a saját testre szabott választási törvényével. …”

        De lehet!
        Ha elegendő változást akaró választásra jogosult állampolgár összefog!
        Ezen kell(ene) dolgozni mindenkinek aki változást akar !

        • Gabriella Pásztorné

          Pár példát, ha kérhetnék. Köszönöm.

      • Hörömpöli József
  • István Sándor Berta

    Sajnos a Magyar parlament csak dísznek van! Az igazi hatalmat az oligarchák gyakorolják, ezért mondják, hogy “maffia” kormány van mert már a törvényeket is diktálja az oligarcha, hogy többet tudjon ellopni az országból. Modern hűbérrendszer van! Valóban nem lehet választással megdönteni azt a rendszert – itt csak a polgárháború – ami előbb – utóbb bekövetkezik mint 56 -ban

  • Edit Fekete

    Hagyjuk már ezt a ” van egy álmom” ot, látjuk, Amerika mire jutott vele!

    • Zsolt Doboczi

      Amerikában egy idióta pont azt az alkotmányt csúfolja meg éppen, amire az egész országuk épült. A mi idiótáink pedig tapsolnak hozzá. Amerika újból példakép lett számukra. Kicsit ugyan meghasonlottak, mert közben meg az oroszokat is szeretik. Ráadásul azok a hívek, akikhez még nem jutott el a pártutasítás, tovább szidják Amerikát.

  • Maria Fazekas

    olyan mocskos már itt a politika, hogy nem is csodálkozom azon, hogy 4 millióan nem is akarnak bemocskolódni, azáltal hogy kapcsolatba kerülne vele. így aztán marad minden úgy, ahogy van, ha netán valaki kihullik jön egy másik. egyszer mindenkire sor kerül, hov is áll.

  • Zsolt Doboczi

    Egy félelemre és gyűlöletre alapozott kormányzás fenntartásához rengeteg pénz kell. Lényegesen több, mint a demokráciához. Csak így tartható fenn. Ezért lopnak ők látványosan többet még az előző kormányokhoz mérten is. A rendszer két alappillére tehát a gyűlölet és a pénz. Ezek nélkül nem működik, összeomlik. Ha nem hallgatunk a háborús retorikára, nem esünk egymás torkának, az egyik pillér inogni kezd. Ha rájövünk végre, hogy a mi egyedüli és közös ellenségünk a saját kormányunk, akkor a rendszer úgy is dől, ha a pénzforrás még rendelkezésükre áll. Ha sikerül megállítani a suttyomban kötött háttérüzleteket , mutyik megkötését is, lásd Paks 2. Olimpia stb. akkor a rezsim azonnal összeomlik. Nem véletlenül aggódnak most ennyire a Nolimpia nevű, nagyszerű kezdeményezés miatt. Tehát ” csak “annyit kell tenni, hogy egyszer végre nem fanyalogni, kritizálni, kishitűsködni kell, hanem párttól és világnézetektől függetlenül összefogni egy közös ügyért és elzavarni az élősködőket. Nem fognak hiányozni senkinek! Sokszor hallani olyan ostoba megjegyzéseket, hogy de hát nincs senki helyettük. Én erre azt kérdezem: Miért, egy háztartás működéséhez elengedhetetlen kellék a túlcsorduló szemét? Hidd el, bármilyen furcsa is, de nem! Sőt, ha rendszeresen leviszed a szemetet és nem várod meg, amíg már elárasztja az egészt lakást, sokkal élhetőbbé válik. Tehát itt az idő a közös nagytakarításhoz! Szedjük össze és dobjuk ki az összes szemetet!

  • aser

    Kenyér és cirkusz.Eddig mind kettőt biztosította a diktátor.
    Itt akkor lesz forradalom,ha elfogy az EU évi 5 MD eurós segélye.
    2020-ig biztos,hogy marad a segély.

  • Anti a demokratikus

    Jelenleg az egész világon maga a népképviseleti demokrácia van válságban.

  • Judit Béláné Horváth

    Ott van ugye a cikk alján, hogy várjuk a véleményeket! Én pedig azt várnám, hogy amikor kicsit lecsengett a cikk, akkor a véleményt kérő kicsit összesítse a beírásokat. Én eddig azt látom, ami a napi helyzet az országban – erről szólnak a beírások. A nem bízok, már nem szavazok oda, nem hiszek, hasítunk – ezt kicsit túlzással írtam, imádom Orbánt, jó helyzet, nem fogok össze vele, ki az elmúlt 25 évet, vagy a többit is…. Szóval… széthúzás, széthúzás hátán, türelem, normális beszélgetés, tolerancia, elfogadás nincs…. Fagyjunk meg, dögöljünk éhen, nem hagynak az árokban, majd belerúgnak! – Mármint az ilyen mentalitásokkal, amit itt látok. Persze az akinek van pénze helikopterre, az nem fog ide írni, csak a tolója, imádója! Meg Gyurcsány a hibás, bár most kicsit Soros háttérbe szorította szegényt. Ez tipikusan az a helyzet, hogy kiöntjük a gyereket a fürdővízzel együtt. Mert nem azt nézik az emberek, hogy igaz, volt itt baj, hiba.. Zutty ki mindennel. Az már nem érdekes, hogy csak a víz lett koszos, a gyerek tiszta, öntsük ki!!!!!!!!
    Majd jön az az idő, amikor sokaknak fog eszébe jutni:
    “Pastor Martin Niemöller (1892–1984): “Először eljöttek a
    zsidókért, nem szóltam, mert nem voltam zsidó. Aztán eljöttek a
    kommunistákért, nem szóltam, mert nem voltam kommunista. Aztán eljöttek a
    szocialistákkért, nem szóltam, mert nem voltam szocialista. Aztán
    eljöttek a szakszervezetisekért, nem szóltam, mert nem voltam
    szakszervezetis. Aztán amikor értem jöttek, már senki sem maradt, hogy
    szóljon értem.” Már alig van aki szóljon értem, érted, értünk…. Külföldön élnek, vagy mennek majd oda….

  • Benák Róbert

    “ajándékba” kaptunk “demorkáciát?!?!? ne röhögtessetek már! Színjáték volt az egész!
    Azóta is ugyanaz az “elit” rabolja Magyarországot!

  • titanova

    “Nem vesszük észre,hogy milyen jó volt a másik. ”
    Orvosod, gyógyszerészed?

  • titanova

    Tetszenek forradalmat csinálni?
    Nem tetszenek.
    A “fotelforradalom” NEM az.

  • Gabriella Pásztorné

    Egy nagyon értelmes hsz, fenyegetéssel fűszerezve, ez ma Magyarország: Te
    Picsa Gabriella . Azon csodálkozom ,hogy ennyi ésszel, mint amennyi
    neked van, hogyan találsz este haza a sötétben ? És hol lehet ennyi
    ésszel egyáltalán megélni ? Te és a munkád ezáltal hasznavehetetlen ,
    értéket nem termelsz, üszkös agyadban úgy
    vélem teljes sötétség van..Amit firkáltál azok még Scwartz Gyuszkóéknál
    meg Saul Alinszkiéknél is megemészthetetlenséget váltanának ki ,nagy
    rakás emberi végtermékként jönne ki belőlük a macesz…Undorodunk ,
    lehányunk benneteket, ha össze van már csomagolva a kofferekbe ,
    faládákba segítünk megkezdeni az indulást egy hatalmas nagy
    valagbarúgással, hogy hasznos tevékenységetekkel máshol fejtsétek ki a
    rátok bízott bomlasztást, anarchiát, diktatúrát, terrort, mert azt mi
    nem tűrjük !!!

  • Peter Rona

    Történelmi példák alapján sajnos nagyon nehéz egy diktátort demokratikusan leváltani. Pláne, ha az a diktátor történetesen demokratikusan jutott hatalomra. Nagyon tartok attól, hogy egyszercsak kipattan egy szikra… Nem most. Mert még még mindig nem jutottunk oda, hogy “csak a láncainkat veszíthetjük”. De 2018 után, ha netán a Fidesz koalíciót köt a Jobbikkal… (Ennek van a legnagyobb esélye). Isten ments!

  • tobbasoknal

    A jelenlegi helyzet a címben írtakat kikényszerítheti, de szerintem még van egy halvány remény
    a 2018-as választáskor arra, hogy Orbán rendszere megbukik, és nem kerül sor erőszakos cselekedetekre.