Gyurcsány Ferenc nem alkesz – milliókat tejel a hazug Habony-művek

Újabb példája annak, hogy a 888.hu hazudik. Milliós sérelemdíjat fizethet egy cikkért Gyurcsány Ferencnek, akiről azt állította: túlzásba vitt alkoholfogyasztás miatt érte baleset.

A portálon már ki is került a helyreigazítás: “A 2016. augusztus 01. napján “Matt részeg lehetett Gyurcsány a balesetkor” címmel megjelent cikk címében azt a valótlan tényt állítottuk, hogy matt részeg lehetett Gyurcsány a balesetkor. A cikk tartalmi részében azt a valótlan tényt híreszteltük, hogy túlzásba vitt italozás okozta Gyurcsány Ferenc balesetét, túlzásba vitt italozás nyomán következett be a baleset.”

Ezzel szemben a cikkben még arra hivatkoztak, hogy:

“Baloldali körökből származó megbízható értesülések szerint túlzásba vitt italozás nyomán következett be a baleset, egy lépcsőről zuhant le a szocialisták volt kormányfője.”

A megbízható baloldali körök talán mégsem voltak annyira hitelesek, máskülönben a 888.hu és a TV2 nem egyezett volna meg az egykori miniszterelnökkel peren kívül.

A karakterrombolás nem áll messze a Habony-médiától. Erről már több alkalommal is írtunk például itt, itt, itt és itt.

Az ilyesmivel csak az a baj, hogy maga az álhír beépül az emberek fejébe, és miután hónapokkal később kiderül az igazság, már szinte nem is vagyunk rá kíváncsiak.


Oszd meg ezt a cikket, hogy mindenki lássa, milyen eszközöket vet be a Fidesz, hogy politikai ellenfeleit tönkretegye!


Kérjük, ossza meg ezt a cikket, és likeoljon minket a Facebookon!
Nekünk ezzel segíthet.



Tisztelettel köszönjük! Az Ellenszél csapata