G. Fodor Gábor lapja tátott szájjal rohant be a péniszerdőbe

A 888.hu, vagyis a G. Fodor Gábor által üzemeltetett kormánybarát portál megpróbált lejáratni 65 magyarországi civil szervezetet, de nem jött neki össze, ugyanis olyan cikket írtak, amivel egyenesen beletenyereltek a meleg lócitromba.

A portál ugyanis olyan mondatokat írt le, amelyekkel bevallotta, kiket is támogat.

“Fény derült a magyar Soros-hálózat tagjaira” – írják a címben. Ezen nem lepődünk meg, hiszen a sorosozás mindennapos, viszont amikor elkezdik felsorolni a szervezeteket, olyan kommentárt fűznek hozzá, amit Aczél elvtárs is túlzásnak tartana.

A Magyar Időkben megjelent cikkre hivatkozva ezt írja a 888.hu: “A lap beszámolója szerint érdekes módon az emberi jogokkal, a demokratikus gyakorlattal, a korrupcióval foglalkozó szervezetek nagyságrenddel több dotációban részesültek, mint például a cigányügyek vagy az oktatás terén működő társaságok.”

Mi is ezzel a baj? A portál újságírói azt tartják bűnnek és kifogásolnivalónak, hogy civilek támogatást kapnak az emberi jogok védelmére, a demokratikus gyakorlatra vagy a korrupcióellenességre? Ez azt jelenti, hogy:

  • A 888.hu nem ért egyet az emberi jogok biztosításával?
  • A 888.hu nem tartja helyesnek a demokratikus berendezkedést?
  • A 888.hu egyetért azzal, hogy a korrupciónak helye van az országban?

A felsorolásból megpróbálták kiemelni azokat az alapítványokat, amelyeket Soros György azért támogat, hogy politikai nyomást gyakoroljon hazánkra, rombolva ezzel annak függetlenségét. Szó szerint idézve a portált: “Ennek fényében megállapítható, hogy a hatvanöt támogatott szervezet közül több kategóriában is szerepelnek, azaz kiemelt szereppel és a legtöbb támogatással bírnak azok a szervezetek, amelyek nyíltan politikai nyomásgyakorlással és érdekérvényesítéssel foglalkoznak. Név szerint a Magyar Helsinki Bizottság, az Eötvös Károly Közpolitikai Nonprofit Közhasznú Kft., a Transparency International Magyarország Alapítvány, a Társaság a Szabadságjogokért Egyesület, és a Political Capital is.”

Milyen érdekes, hogy épp azokkal a szervezetekkel van baja a 888.hu-nak, amelyek azért küzdenek, hogy a Fidesz (vagy bármelyik aktuális kormánypárt) ne változtassa át Magyarországot egy önkényuralmi rendszerré, és persze azok ellen, amelyek már nem egy korrupciós botrányt göngyölítettek fel.

De a felsorolásban szerepelnek más “gonosz” alapítványok is:

  • Történelemtanárok Egylete
  • Magyar Szegénységellenes Alapítvány
  • Esélyt a Hátrányos Helyzetű Gyerekeknek Alapítvány
  • Patent Egyesület (a nők elleni erőszak visszaszorításáért)
  • Élménylelő Ifjúsági Egyesület
  • Igazgyöngy Alapítvány (hátrányos helyzetű gyermekekkel foglalkozó szervezet)

Folytathatnánk a felsorolást, de csak olyan szervezeteket tudnánk ideilleszteni, amelyek a Fidesz számára kellemetlen ügyekkel foglalkoznak. Gyermekek, szegénység, esélyegyenlőség, oktatás… mind-mind kerülendő téma, hiszen Magyarországon flottul mennek a dolgok, és ezek a civilek hátráltatják a diktatúra kiépítését a felemelkedő, szuverén állam létrejöttét.

Mielőtt véleményt alkotunk arról, hogy milyen sok pénz áramlik külföldről ezekbe a szervezetekbe, érdemes feltennünk magunknak a kérdést: azon kívül, hogy a Fidesz és a holdudvarához tartozó sajtó szerint Soros György maga a gonosz, pontosan miért is utáljuk őt? A másik fontos kérdés pedig: a magyar emberek pénzéből mennyi is jutott a kormánypárti média finanszírozására?


Oszd meg ezt a cikket, ha neked is eleged van az adófizetők pénzéből finanszírozott sajtóorgánumok hazugságaiból!


Kérjük, ossza meg ezt a cikket, és likeoljon minket a Facebookon!
Nekünk ezzel segíthet.



Tisztelettel köszönjük! Az Ellenszél csapata